HAPPY LIFE


STORY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Monster Talk

something



Alhamdulillah 😊
Alhamdulillah. Before aku pergi yoeb dh bahagiakan syieda. Happy je aku dengar syieda cerita ni. Saat saat terakhir tido sama sama kat ruang tamu. hmm beratnya hati ni. Tapi takpe lah ada masa kita jumpa. Dan aku harap masa kita jumpa tu korang tgah bahagia. Kalau syieda pilih kecik aku harap masetu kecik dh berubah. I know yaya dh sayang maidi. I hope korang berdua boleh tempuh semua cabaran dan dugaan ☺

Hmm kalau lah diorang tahu isi hati aku sekarang ni. Mesti diorang takkan biarkan aku pegi mcm tu je. Hmm knp aku rasa lain bila kawan dgn diorang. Dulu kawan dgn rina filla takde rase mcm ni tp kawan dgn diorang lain sgt. Idk why. But hmm just see masa akan dtg. Hmmm aku harap sgt syieda  dgn yaya takkan dpt bace blog aku ni. Hmm tanak duorang tahu isi hati aku.

Hmm sayang sangat dekat diorang. tak pernah nangis utk org yg aku baru kenal. hmmm aku harap firasat aku adalah betul kali ni. Aku harap persahabatan kita until end. I hopeee. Hmmm sayang sgt. Please dont leava me if anything happen. Please update to me while i'm in jb. Please dont be secret with me. Please and please πŸ˜”




0 comment[s] | back to top

γ—γ‚ƒγΌγ‚“γƒγƒΌγƒˆ